SERIA GIPF 6 - YINSH

Cena detaliczna:
115,00 PLN
Termin wysyłki: 24 godziny
Dostępność: Na wyczerpaniu
  • Opis produktu

Czasami można odnieść wrażenie, że na planszy panuje chaos. Gracz układa kilka swoich elementów, aby po chwili zauważyć, ze zmieniły one kolor! Im więcej elementów znajduje się na planszy, tym trudniej jest przewidzieć co może się wydarzyć. Jednak właśnie dzięki temu jest więcej możliwości! Jednak nie należy się martwić: każdy będzie miał swoją szansę. Ciągła czujność pozwoli wprowadzić w tym chaosie trochę własnego porządku!

Gracze mają na początku gry po 5 pierścieni na planszy. Gracz może zdjąć z planszy pierścień za każdym razem, kiedy uda mu się zbudować rząd złożony z 5 znaczników jego koloru. Zwycięzcą zostaje osoba, której uda się zdjąć z planszy 3 swoje pierścienie - innymi słowy, w celu zwycięstwa gracz musi utworzyć 3 rzędy złożone z 5 pierścieni swojego koloru.

Jeżeli gracze znają zasady gry GIPF, to z pewnością zauważą, że GIPF i YINSH mają ze sobą kilka wspólnych cech. Formowanie rzędów i usuwanie ich z planszy to tylko dwa takie przykłady. Mniej oczywistym, ale bardziej znaczącym "podobieństwem" obu gier jest to, że jeden ruch może w jednej chwili spowodować wiele dobrego, a w innej może być najgorszym, co może przydarzyć się graczowi. Podczas gry w YINSH grający muszą bardzo na to uważać, mając przy tym na uwadze cel gry. Formowanie rzędu złożonego z 5 znaczników zbliża do zwycięstwa, ale jednocześnie kosztuje jeden pierścień, co sprawia, że gracz ma mniejsze pole manewru w dalszej części gry. Czasami opłaca się uformować rząd dla przeciwnika tylko po to, aby pozbawić go jednego pierścienia, jednak równie dobrze może się to przyczynić do jego zwycięstwa. Granica pomiędzy dobrym, a złym ruchem jest bardzo cienka i w dużej mierze zależy od sytuacji na planszy. Gracz musi wyczuć tę delikatną różnicę, aby to on zwyciężył, a nie jego przeciwnik.

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza
  • 5 białych i 5 czarnych pierścieni
  • 51 znaczników (białych z jednej strony i czarnych z drugiej)
  • instrukcja
Producent: Rebel
Wiek: 9+
Liczba Graczy: 2 graczy
Projektant: Kris Brum
Czas Gry: 30 - 60 minut
Instrukcja: Polska
Wydanie: Polskie
Dużo
Polecamy!
Gra dla dwóch osób z serii Bang!
Cena detaliczna:
79,90 PLN
BANG! POJEDYNEK
Termin wysyłki:
24 godziny
Bang! Pojedynek jest dwuosobową wersją gry Bang!, w której każdy z graczy wybiera bohaterów z osobistej talii: stróżów prawa lub bandytów. Gracze na zmianę zagrywają karty ze swojej talii akcji tak, aby...
Na wyczerpaniu
Cena detaliczna:
115,00 PLN
SERIA GIPF 6 - YINSH
Termin wysyłki:
24 godziny
Wciągająca gra logiczna, szósta z serii GIPF.
Na wyczerpaniu
Cena detaliczna:
79,90 PLN
GOBBLETY
Termin wysyłki:
24 godziny
Idealna pierwsza gra strategiczna!
Dużo
Cena detaliczna:
20,00 PLN
CARTAMUNDI SHUFFLE - JURASSIC WORLD
Termin wysyłki:
24 godziny
Zdaj się na los i weź udział w pojedynku!
Na wyczerpaniu
Cena detaliczna:
65,00 PLN
CZAS HONORU: Operacja Most III - USZKODZONE
Termin wysyłki:
24 godziny
Gra  Czas Honoru: Operacja Most III  odtwarza powyższą historię, oddając w ręce graczy losy jednej z najważniejszych operacji polskiego wywiadu z czasu II wojny światowej.
Na wyczerpaniu
Cena detaliczna:
115,00 PLN
SERIA GIPF 7 - LYNGK
Termin wysyłki:
24 godziny
Zasady LYNGK powstały z połączenia elementów mechaniki wszystkich wcześniejszych części serii GIPF.